J
Jussi Myller En vielä ole kaikkea maistanut, mutta ainakinBurger&Wings ja smoke todella hyviä
O
Outi Rantanen Maukkaat tuotteey👍
N
Nimetön Todella täydellinen maku. Käytetty ruokien maustamiseen ja meillä kaikki tykänneet näistä tuotteista.
T
Teppo Rapo Burger&wings on uus sriracha , menee joka paikkaan, majodipiksi ja lihapiirakoihin asti. Smoke Viski-chili kastike maistuu juuri kaikilta nuilta ja potkua tosi sopivasti, eikä etikka ei tunge liikaa läpi. Tuli sitten vedettyä koko pellillinen siipiä ihan yksin. Kanuuna tulee testattua vasta ensviikolla. Erityishuomio, omasta mielestä näitä ei saa käyttää jääkaappikylmänä, mielummin vaikka dippikuppiin ja mikroon/vesihaude tms mutta ehdottomasti lämpinä.
P
Päivi Taattua laadukkaita tuotteita